Projekt: Jak postępować z ZSEE?
Projekt realizowany przez: ZS w Jangrocie
Nazwa Jak postępować z ZSEE?
   Województwo: małopolskie
   Powiat: olkuski
   Gmina: Trzyciąż
   Miasto: Jangrot
Opis

Temat zajęć: Jak postępować z ZSEE?

 

Uczeń wie

  • jaki sprzęt elektryczny znajduje się w gospodarstwie domowym
  • jaki sprzęt elektroniczny znajduje się w domu
  • jaki sprzęt elektryczny znajduje się w szkole
  • jaki sprzęt elektroniczny znajduje się w szkole
  • co rodzice robią ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym
  • co dzieje się ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym zgromadzonym w szkole
  • wie jaka jest różnica pomiędzy sprzęt elektrycznym a elektronicznym
  • umiejętna praca  w zespole
  • potrafi rozszyfrować skrót ZSEE

 

 

Uczniowie pracują w zespołach. Każda drużyna dostała zestaw ilustracji przedstawiających sprzęt elektryczny i elektroniczny spotykany w gospodarstwie domowym i w szkole np. drukarka, słuchawki, żelazko, pralka, radiomagnetofon. Wszystkie prace są kolorowe i zafoliowane. Zadanie polega na uzupełnieniu tabel.

 

 

Nazwa sprzętu

Sprzęt elektryczny*

Sprzęt elektroniczny*

pralka

 

 

radiomagnetofon

 

 

drukarka

 

 

słuchawki

 

 

żelazko

 

 

inne …

 

 

…..

 

 

…..

 

 

…..

 

 

  • wpisz tak lub nie

 

 

Nazwa sprzętu

Sprzęt spotykany w domu

Sprzęt spotykany w szkole

pralka

 

 

radiomagnetofon

 

 

drukarka

 

 

słuchawki

 

 

żelazko

 

 

inne…

 

 

…..

 

 

…..

 

 

…..

 

 

  • wpisz tak lub nie

 

 

 

Rodzice zużyty sprzęt elektryczno- elektroniczny (ZSEE) oddają do ……………………………………………………………………………………………..…..

 

W mojej szkole zużyty sprzęt elektryczno- elektroniczny (ZSEE) jest oddawany do ………………………………………………………………………………………………..

 

 

Tanie wydruki

Komentarze i opinie

Brak komentarzy i opinii na ten temat. Bądź pierwszy.

Zdjęcia

Do projektu nie dodano jeszcze żadnych zdjęć.

Filmy

Do projektu nie dodano jeszcze żadnych filmów.

Projekt został dodany: 30-06-2010, liczba wyświetleń: 2042

Głosuj
Miesiąc:
Rok:
Ogólnie:
Copyright © 2009 PTH Technika