Projekt: Projekt - Szkoła z klasą |
Projekt realizowany przez: | Gimnazjum 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa | Projekt - Szkoła z klasą | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Województwo: | śląskie | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Powiat: | Gliwice | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gmina: | Gliwice | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miasto: | Gliwice | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Projekt ogólnopolski - SZKOŁA Z KLASĄ Zasada I Szkoła z klasą dobrze uczy każdego. Zadanie I DLepiej przygotować do egzaminówCzynności wstępneDyrekcja i nauczyciele biologii, chemii, geografii i fizyki po analizie wyników egzaminu gimnazjalnego, zastanawiali się, jak lepiej pomagać uczniom przygotować się do sprawdzianów wewnątrzszkolnych i egzaminów zewnętrznych. Ustalono, że szczególne trudności sprawiało uczniom udzielanie odpowiedzi na te pytania, które dotyczyły zagadnień przyrodniczych, utrwalanych w pierwszych latach nauki w gimnazjum. Działania służące poprawie umiejętności przygotowania się do egzaminu I EtapWprowadzenie Klasa I i II
Treści pytań będą dotyczyły przerobionego materiału Klasa III
II Etap Ćwiczenie umiejętności przygotowania się do egzaminu
a) Układ pokarmowy b) Układ oddechowy c) Układ ruchu d) Zużycie energii elektrycznej w Gliwicach e) Fizyka dla wszystkich – demonstracja doświadczeń f) Wyżyna Śląska z uwzględnieniem edukacji regionalnej 3. Realizacja projektów uczniowskich w klasach III: a) Substancje chemiczne w żywieniu b) Alkohol i alkoholizm c) Metale d) Czasy Newtona w literaturze, muzyce, sztuce e) Afryka f) Ameryka g) Azja h) Europa 4. Nauczyciele organizują dodatkowe zajęcia (konsultacje, zespoły egzaminacyjne, kółka przedmiotowe), podczas których udzielana jest pomoc przy rozwiązywaniu zadań długoterminowych. III Etap Sprawdzenie efektów kształcenia umiejętności przygotowania się do egzaminu
1. Biologia kl. III
2. Chemia kl. III
3. Fizyka kl. III
4. Geografia kl. III
IV Etap Podsumowanie Każdy sprawdzian i egzamin kończy się wspólną analizą, po której wyciągane są wnioski do dalszej pracy. Może się zdarzyć, że niektóre tematy należy jeszcze raz powtórzyć, utrwalić i ponownie sprawdzić efekty Tanie wydruki |
Projekt został dodany: 25-04-2010, liczba wyświetleń: 3152
Głosuj | ||
Miesiąc: |
Rok: |
Ogólnie: Już głosowałeś/aś na ten projekt |