Jak postÄ™pować z ZSEE?Temat zajÄ?Ä?: Jak postÄ?powaÄ? z ZSEE? Ucze?? wie jaki sprzÄ?t elektryczny znajduje siÄ? w gospodarstwie domowym jaki sprzÄ?t elektroniczny znajduje siÄ? w domu jaki sprzÄ?t elektryczny znajduje siÄ? w szkole jaki sprzÄ?t elektroniczny znajduje siÄ? w szkole co rodzice robiÄ? ze zu??ytym sprzÄ?tem elektrycznym i elektronicznym co dzieje siÄ? ze zu??ytym sprzÄ?tem elektrycznym i elektronicznym zgromadzonym w szkole wie jaka jest ró??nica pomiÄ?dzy sprzÄ?t elektrycznym a elektronicznym umiejÄ?tna praca w zespole potrafi rozszyfrowaÄ? skrót ZSEEUczniowie pracujÄ? w zespo??ach. Ka??da dru??yna dosta??a zestaw ilustracji przedstawiajÄ?cych sprzÄ?t elektryczny i elektroniczny spotykany w gospodarstwie domowym i w szkole np. drukarka, s??uchawki, ??elazko, pralka, radiomagnetofon. Wszystkie prace sÄ? kolorowe i zafoliowane. Zadanie polega na uzupe??nieniu tabel. Nazwa sprzÄ?tu SprzÄ?t elektryczny*SprzÄ?t elektroniczny* pralka
radiomagnetofon
drukarka
s??uchawki
??elazko
inne …
…..
…..
…..
wpisz tak lub nie Nazwa sprzÄ?tu SprzÄ?t spotykany w domuSprzÄ?t spotykany w szkole pralka
radiomagnetofon
drukarka
s??uchawki
??elazko
inne…
…..
…..
…..
wpisz tak lub nie Rodzice zu??yty sprzÄ?t elektryczno- elektroniczny (ZSEE) oddajÄ? do ……………………………………………………………………………………………..….. W mojej szkole zu??yty sprzÄ?t elektryczno- elektroniczny (ZSEE) jest oddawany do ……………………………………………………………………………………………….. Jak postÄ?powaÄ? z ZSEE? - wiÄ™cej...
Jak postępować z ZSEE?
|