Młody Menager ŚrodowiskaM??ody Menager ?rodowiska Celem Etapu I jest podnoszenie osobistej odpowiedzialno??ci obywateli za dzia??ania w obszarze ochrony ??rodowiska z wykorzystaniem aktywnych technologii internetowych. Zadania: Okre??lenie stanu dotychczasowego: Inwentaryzacja odpadów powstaj?cych w otoczeniu szko??y (urz?d gminy, park, zaprzyja??nione przedsi?biorstwa, gospodarstwa domowe rodzin uczniowskich. itp) okre??lenie rodzajów rozpoznanych odpadów (zu??yte kartrid??e, butelki po napojach, odpady z kuchni, itp.) okre??lenie ilo??ci rozpoznanych odpadów (masa i obj?to??? jednostkowa, ilo??? sztuk, prognozowana ilo??? powstaj?cych w ci?gu miesi?ca/roku). Okre??lenie sk?d si? bior? odpady, analiza mo??liwo??ci ograniczenia ich ilo??ci wed??ug systemu 4 razy U (unikaj, u??ywaj powtórnie, utylizuj, unieszkodliwiaj). Specjaln? uwag? po??wi?ci si? odpadom niebezpiecznym (baterie, lekarstwa, chemikalia, o??wietlenie) Okre??lenie dotychczasowego sposobu post?powania z odpadami kto zajmuje si? odpadami w szkole i co z nimi czyni (mowa o administracji szkolnej, sprz?taczkach) czy je segregujemy na miejscu, czy mieszamy co robi z nimi firma odbieraj?ca odpady (segreguje, odzyskuje, sk??aduje na sk??adowisku).M??ody Menager ?rodowiska - więcej...
Młody Menager Środowiska
|